Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Εγγυήσεις

Εγγυόμαστε πως όλα τα προϊόντα που υπάρχουν μέσα στο amazonbeauty.gr είναι καινούρια και δεν αποτελούν παραεισαγωγές επώνυμων προϊόντων.

Για τα προϊόντα της KÉRASTASE είμαστε επίσημοι μεταπωλητές. Μπορείτε να μας βρείτε μέσα από το site της εταιρείας https://kommotiria.kerastase.gr/.

Διαθεσιμότητα

Σημειώστε πως διεκπεραιώνουμε την παραγγελία σας μέσα στο πλαίσιο των διαθέσιμων αποθεμάτων μας.

Σε περίπτωση που ένα από τα προϊόντα μας δεν είναι διαθέσιμο στο απόθεμα μας, δεσμευόμαστε να επικοινωνήσουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε τηλεφωνικώς εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας πληροφορώντας σας, για την προθεσμία εντός της οποίας θα μπορεί να σας παραδοθεί το προϊόν.

Επιπλέον, οι διαθεσιμότητες των προϊόντων αναφέρονται ενδεικτικά και δεν είναι δεσμευτικές.

Επιστροφή

Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης ( Αντικατάσταση ή Ακύρωση παραγγελίας)

Μπορείτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν ο ίδιος ή τρίτο πρόσωπο που έχει υποδειχθεί από εσάς, πλην του μεταφορέα, να υπαναχωρήσετε αναιτιολόγητα από την παραγγελία σας για οποιονδήποτε λόγο. Σε περίπτωση παραγγελίας αποτελούμενης από πολλά προϊόντα τα οποία παραδίδονται κατ’ επιλογήν σας τμηματικά, η ως άνω προθεσμία αναιτιολόγητης ακύρωσης ξεκινά από την ημέρα κατά την οποία παραλάβατε το τελευταίο προϊόν της ως άνω παραγγελίας.

Θα γίνεται αποδεκτή μόνο η επιστροφή των προϊόντων που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση στην αρχική τους συσκευασία με πλήρες περιεχόμενο (εξαρτήματα, οδηγίες χρήσης, κτλ.).

Η αποζημίωση μπορεί να σημαίνει είτε επιστροφή όλου του ποσού της παραγγελίας, είτε αντικατάσταση με άλλα προϊόντα επιλογής από το E-shop μας (η επιστροφή των χρημάτων ή η αντικατάστασή τους θα πραγματοποιείται μόλις γίνεται παραλαβή των προϊόντων ή απόδειξης για την επιστροφή τους).

Παρακαλούμε, σημειώστε ότι τα έξοδα μεταφοράς εμπίπτουν στον πελάτη κατά την αποστολή του προϊόντος (το προϊόν αποστέλλεται με ευθύνη του πελάτη) και στο δέμα πρέπει να περιλαμβάνονται όλα τα έγγραφα και οι συσκευασίες που υπήρχαν αρχικά στην παράδοση της παραγγελίας.

Σας συμβουλεύουμε να επιστρέψετε το προϊόν ως συστημένο δέμα και να επιλέξετε ενδεχομένως αποστολή δηλωμένης αξίας που να αντιπροσωπεύει το κόστος των προϊόντων που αποστέλλετε.

Κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας από τις μεταφορικές υπηρεσίες.
Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή πραγματοποιείται υπ’ ευθύνη του Πελάτη.

Κάθε προϊόν που θα έχει υποστεί ζημιές, ή του οποίου η συσκευασία θα έχει υποστεί φθορές, δε θα λάβει αποζημίωση.

Φθαρμένα εμπορεύματα

Φέρουμε την ευθύνη για οποιαδήποτε φθορά προκληθεί στο εμπόρευμα από τη στιγμή της αποστολής του μέχρις ότου το παραλάβετε.

Συνεπώς, αν κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων που παραγγείλατε διαπιστώσετε ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν λειτουργούν όπως θα έπρεπε, δικαιούστε να ζητήσετε την επιδιόρθωση ή την αντικατάστασή τους, ή όταν αυτό δεν είναι δυνατό, μπορείτε να ζητήσετε έκπτωση ή επιστροφή των χρημάτων σας εφόσον αποδειχθεί η φθορά του προϊόντος ύστερα από έλεγχο που θα πραγματοποιήσουμε.

 Παρακαλούμε, σημειώστε ότι τα έξοδα μεταφοράς εμπίπτουν στο Eshop μας κατά την επιστροφή του προϊόντος (το προϊόν αποστέλλεται με ευθύνη του πελάτη) και στο δέμα πρέπει να περιλαμβάνονται όλα τα έγγραφα και οι συσκευασίες που υπήρχαν αρχικά στην παράδοση της παραγγελίας.

 

Σε οποιαδήποτε περίπτωση επιστροφής πρέπει να μας ενημερώνετε είτε μέσω email στο info@amazon-beauty.gr είτε τηλεφωνικώς στο 2102755565.

Αργοπορία στην παράδοση της παραγγελίας

Αν δεν παραλάβετε αμέσως τα εμπορεύματα που αγοράσατε, ή αν έχετε ζητήσει την παράδοσή τους στο χώρο που δηλώσατε κατά την παραγγελία, πρέπει να γίνει παράδοση εντός της συμφωνηθείσας ημερομηνίας.

Εάν δεν παραλάβετε τα προϊόντα εντός 30 ημερών, ή εντός της συμφωνηθείσας προθεσμίας, θα πρέπει να το υπενθυμίσετε σε εμάς μέσω email στο info@amazonbeauty.gr είτε τηλεφωνικώς στο 2102755565 και να μας δώσετε εύλογη επιπλέον προθεσμία για να σας τα παραδώσουμε.

Αν τελικά δεν παραδώσουμε το εμπόρευμα ούτε εντός της νέας προθεσμίας, έχετε το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής σας και επιστροφής των χρημάτων σας το συντομότερο δυνατό. Δεν χρειάζεται να δοθεί επιπλέον προθεσμία, εάν υπάρξει άρνηση παράδοσης των προϊόντων ή εάν ο χρόνος παράδοσης είναι καθοριστικός και έχει επισημανθεί από την αρχή της παραγγελίας σας.

 

Λανθασμένη παραγγελία

Μπορείτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε τη λανθασμένη παραγγελία ο ίδιος ή τρίτο πρόσωπο που έχει υποδειχθεί από εσάς, πλην του μεταφορέα, να ζητήσετε τη δωρεάν αντικατάστασή τους με τα προϊόντα της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση παραγγελίας αποτελούμενης από πολλά προϊόντα τα οποία παραδίδονται κατ’ επιλογήν σας τμηματικά, η ως άνω προθεσμία ξεκινά από την ημέρα κατά την οποία παραλάβατε το τελευταίο προϊόν της ως άνω παραγγελίας.

Παρακαλούμε, σημειώστε ότι τα έξοδα μεταφοράς εμπίπτουν στο eShop μας κατά την επιστροφή της λανθασμένης παραγγελίας και την εκ νέου αποστολής της σωστής (το προϊόν αποστέλλεται με ευθύνη του πελάτη) και στο δέμα πρέπει να περιλαμβάνονται όλα τα έγγραφα και οι συσκευασίες που υπήρχαν αρχικά στην παράδοση της παραγγελίας.

 

Επιστροφή Χρημάτων

Σας επιστρέφουμε τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσουμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα εάν δεν λάβουμε τα προϊόντα ή την απόδειξη επιστροφής τους. Στα χρήματα που θα επιστραφούν θα περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας.